پرستاران در مقابل هرگونه تصميم عجولانه موضع گيري مي کنند
 
پرستاران فردا
 
 

دبير شوراي عالي نظام پرستاري گفت: هر گونه تصميم عجولانه يا حرکت نامعقول در خصوص معاونت مراقبت و پرستاري به هيچ وجه از سوي جامعه پرستاري پذيرفته نيست و پرستاران از هيچ اقدامي براي تقويت و حفظ اين نهاد ارزشمند دريغ نمي کنند.


 به گزارش خبرگزاري مهر، صديقه سالمي، بحث تشکيل معاونت مراقبت و پرستاري در وزارت بهداشت را مربوط به سال 76 خواند و افزود: با توجه به اينکه پرستاران در تيم سلامت بالاترين رقم را به لحاظ تعداد و نوع خدمتي که ارائه مي دهند به خود اختصاص مي دهد، حضور پرستاران تحت عنوان معاونت پرستاري براي تصميم گيري هايي که در نظام سلامت انجام مي شود، امري بسيار با اهميت و ارزشمند است.


 وي ادامه داد: اگر چه جامعه پرستاري بسيار دير به اين خواسته خود رسيد ولي اکنون حاضر نيست اين موقعيت را تحت هيچ شرايطي از دست بدهد و تمام تلاش خود را در اين راستا به کار مي گيرد تا معاونت مراقبت و پرستاري حفظ شده و بيش از پيش تقويت شود.


 دبير شوراي عالي نظام پرستاري اضافه کرد: پرستاران در تيم سلامت تنها گروهي هستند که در تمام شبانه روز و به صورت 24 ساعته بر بالين بيمار خدمت رساني مي کنند و بدون وقفه و در تمام ايام سال اعم از اعياد و تعطيلات رسمي در حال ارائه خدمات مراقبتي و پرستاري به بيماران هستند لذا به هيچ عنوان نمي توان نقش اين قشر را در نظام سلامت دست کم گرفت و آنها را در عرصه تصميم گيري و تصميم سازي ناديده انگاشت.


 وي نماد حضور پرستاران در حوزه تصميم گيري هاي نظام سلامت را معاونت پرستاري و سازمان نظام پرستاري برشمرد و گفت: جامعه پرستاري اين دو سنگر را حفظ مي کند و براي حفظ آن از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهد کرد.


 سالمي افزود: بنابراين پرستاران حتي شايعه تضعيف معاونت مراقبت و پرستاري را نيز بر نمي تابند و خداي ناکرده اگر متوجه هر حرکت نامعقولي در اين راستا شود به هيچ وجه کوتاه نخواهد آمد زيرا اين معاونت نه تنها براي پرستاران بلکه بيش از آن براي مردم و نظام سلامت حائز اهميت و ارزشمند است. حذف خدماتي که اين معاونت قادر به انجام آن است به ضرر مردم و سلامت جامعه است.


 وي با اشاره به اينکه پرستاران دفاع از حق خود و سلامت مردم را اولويت خود مي دانند، خاطر نشان کرد: جامعه پرستاري در برابر هر تصميم عجولانه اي در مورد معاونت مراقبت و پرستاري در وزارت بهداست به هيچ عنوان کوتاه نخواهند آمد چون تصميم عجولانه قطعاً موفقيت آميز نخواهد بود.

 سالمي گفت: جامعه پرستاري به هيچ عنوان نمي تواند تصور کند که اين دستاورد تضعيف شود و از هر کاري براي تقويت معاونت مراقبت و پرستاري در وزارت بهداشت دريغ نمي کند
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 5488
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین